Za treść komentarzy odpowiadają ich autorzy. Komentarze obrażające innych użytkowników i groźby będą skutkować eliminacją ich treści.

czwartek, 29 listopada 2012

Za zgodność z oryginałem

Postawili infobudy! Teraz turyści nie zgubią się na placu, gdzie z jednego końca panuje doskonała widoczność na jego koniec drugi - z wyłączeniem okresów mocnej mgły, tak, tej samej co w Smoleńsku. Ale te cuda nie są jeszcze zaprogramowane. Może pomoże haker? Zna się na tym nie od dziś, pomiesza coś w numerach IP i będzie działać jak należy.

Ale postawienie i opisanie infobud sprowokowało pewną refleksję. Udałem się więc na bezbożny portal i "pożyczyłem" trochę zdjęć. Całą kolekcję zatytułowałem "Za zgodność z oryginałem". A żeby czytelników dłużej nie pozostawiać w niepewności to "pożyczone" zdjęcia poniżej publikuję. Tylko jakby nie patrzeć na nie, za nic w świecie zgodności nie widać. Z oryginałem oczywiście. W ogóle o jakąkolwiek zgodność ciężko.





Prawda, że urocze?

1 komentarz:

  1. Ta podziemna fontanna nawet lepsza od projektowanej...nic nie zasłania bazyliki

    OdpowiedzUsuń