Za treść komentarzy odpowiadają ich autorzy. Komentarze obrażające innych użytkowników i groźby będą skutkować eliminacją ich treści.

sobota, 21 września 2013

Ogólnopapalandzkie dni głupoty

Już jest! Taki pomysł oczywiście. Pod kościołem rozdawać się nie da jako załącznik do Kuryera, więc wpadnięto na pomysł, aby zrobić nalot na skrzynki pocztowe papalandzkiego pospólstwa. No i zrobili. Radny narkoman, zielarski anioł zagościł dziś w skrzynce pocztowej jednej z naszych czytelniczek, która przyniosła do redakcji erratę kuryerową.

A w niej: narkotyki, pedofilia i papież.

W związku z tym uprasza się mieszkańców Papalandu, aby czym prędzej o tych kłamstwach poinformowali tego, który chciał być o nich poinformowany.

Wszak sam pisał: "W najbliższych tygodniach mogą się pojawić różnego rodzaju plotki, kłamstwa i pomówienia, które będą miały podłoże polityczne." Skąd o nich wiedział i jak przewidział, że pierwszy tego typu materiał sami wydrukują? Odpowiedzi musicie szukać pod poniższym numerem telefonu. Dzwońcie i pytajcie.
tel. 515-911-338


5 komentarzy:

  1. próbowałam zadzwonić pod wskazany numer, aby powiedzieć, że nie życze sobie, aby mi takie śmieci do skrzynki wrzucali - ale numer nie odpowiada...Widać fikcyjny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czysty populista21 września 2013 11:29

    To jest czyste skurwysyństwo. Przepraszam ale inaczej togo określić nie można.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie brygady w natarciu. A ja słyszałem głosy na temat tej ulotki osób nieco starszych i kocicho sobie tylko krzywdę zrobiło. Idę u mnie w klatce na skarpie a sąsiadka pyta mnie o co z tym chodzi. Wytłumaczyłem jej i z pewnością pójdzie na referendum ze skutkiem opłakanym dla kocicha. Jeszcze koleżanki namówi. Ci głupcy niczego się nie uczą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko i na temat - tonący brzytwy się chwyta. Cała prawda o tej ulotce. Władzy już dziękujemy 27 października przy urnach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idziemy na referendum odwołać Klinowskiego !. Głosujemy na TAK!

    OdpowiedzUsuń