Za treść komentarzy odpowiadają ich autorzy. Komentarze obrażające innych użytkowników i groźby będą skutkować eliminacją ich treści.

piątek, 28 września 2012

I kto tu sieje nienawiść?

Mistrz poezji i prozy, zwany także na mocy wyroków sądowych nieco inaczej, postanowił podzielić się z czytelnikami tak zwanym artykułem o nienawiści. Oczywiście zapomniał, że publiczne stanowisko obliguje go do rzetelnego pełnienia swoich obowiązków. Dla uściślenia jego materiału, wykorzystując moje niezbywalne prawo do krytyki kurewstwa – głównie politycznego – zmuszony jestem uzupełnić tenże artykuł, który powstał za moje i pospólstwa pieniądze.


Tak więc żeby wobec opisywanej nienawiści być całkowicie fair należy kategorycznie stwierdzić, że Druh powinien w pierwszym rzędzie zająć się swoim podwładnym – mistrzem poezji i prozy. Otóż stoi on na samym szczycie prowokowania i siania nienawiści, zezwalając, głównie pałacowym poplecznikom i samemu sobie na publikacje wyjątkowych komentarzy pod artykułami. Jeśli więc ktoś odpowiada za tę niesamowitą nienawiść, o której raczył wspomnieć mistrz, to powinien on spojrzeć przede wszystkim w lustro. Dlatego postuluję o kolejną uchwałę, która prócz prostytucji, zobliguje Księżną do ścigania w trybie pilnym własnego pracownika.

Poniżej kilka przykładów pałacowego języka miłości. Za to wszystko płacimy z własnej kieszeni.







A jeśli jesteście ciekawi, to prócz wyżej zamieszczonych zdjęć mam jeszcze około 220 podobnych.

3 komentarze:

  1. Przykładów jest dużo, dużo więcej. Szczególnie komentarze podpisywanie "nie dla lewaków" czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście należy wspomnieć też postać Kocicha.

      Usuń
  2. Zobacz jakie są komentarze u guziczarni pod takim artykułem (i ile...) a jakie u politycznej kurtyzany. I wszystko jasne kogo ludzie mają dość, i pisanie pierdół z jednego komputera pod różnymi nickami tego nie zmieni. O czym mam nadzieję ta banda przekona się już przy następnych wyborach...

    OdpowiedzUsuń