Za treść komentarzy odpowiadają ich autorzy. Komentarze obrażające innych użytkowników i groźby będą skutkować eliminacją ich treści.

sobota, 8 września 2012

Zachowujecie się jak dzieci

Dokładnie! Tylko dzieci prędzej czy później potrafią się porozumieć dla wspólnego celu w piaskownicy - postawić zamek.

A Wy tylko szerzycie te swoje animozje, piętrzycie ego i oszukujecie się nawzajem. Raz po raz widzę w sieci jak to "narkoman" sieknie w Brodacza, ten mu odpowie tym samym. A na ten cały ferment patrzy Królowa z Posłem i cieszą się jak przysłowiowy głupi bateryjką. Chcielibyście widzieć jak wśród pałacowych zakamarków podskakują z radości na wieść o kolejnych waszych spięciach, jacy są szczęśliwi, że martwicie się o samych siebie a nie o nich. Że już Jezuicka cichnie, że Plac Centralny zapomniany, że willa zaksięgowana a BDI storpedowana.

No to jak to z wami jest opozycjo? Robicie coś razem? Budujecie ten zamek? Pytałem ostatnio o Braci moich, Inicjatorów, czemuż to pod rajem utraconym się nie pojawią lub też czemuż nie są wymienieni wśród gości. Tylko Brodacz przybył dziś z wyjaśnieniem w komentarzu, smutnym bardzo zresztą. A Bracia nic mi nie wyjaśnią, pardon, nam.

Niech więc przyjdzie tu Brodacz i Bracia Inicjatorzy, niech wypowiedzą się wszyscy. Gdzie Zofio jesteś, Tadziu - może Ty coś powiesz? A może Ty Pawle... Leonie, Bolesławie, Zbyszku i inni? Czemuż to zawsze w Waszym imieniu głos zabiera ten "jedyny"? I choć darzę "jedynego" sympatią polityczną, to zaczyna mi coś to wino fermentować za bardzo. Żeby tylko się nie zepsuło.

Jak mam Was poprzeć, obojętne których, skoro zajmujecie się sobą nawzajem a nie piaskownicą, naszą wspólną? Jak widzi Was gawiedź? Pomyślcie nad tym. Najlepiej wspólnie. Bo jak się wino zepsuje to nikt nie będzie go chciał spróbować, nawet małego łyka. A Was powinno się pochłaniać haustami, przynajmniej tak to sobie wyobrażam.

A czasem po prostu lepiej coś zobrazować.


2 komentarze:

  1. Noo, i to jest coś czego mi od dłuższego czasu brakuje. Panie Siłkowskie już nawet nie komentują na portalach, p.Szczepański nigdy niczego publicznie nie powiedział, p.Jamrożek podobnie, p.Jurczak, w końcu publikujący - o sprawach IWW także ani słowa? Złotousty Mateusz mówi wszystko w imieniu wszystkich. A ja, podobnie jak Bajkopisarz - uważam że najwyższy czas żebyście przemówili własnymi głosami.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co z Pawłem K. tyle głosów zdobył... coś ucichł jego społeczny czyn i głos.... szkoda... K.

    OdpowiedzUsuń